پــــــــــری یــــــــاس

پــــــــــری یــــــــاس
روانشناسی 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روانشناسی و آدرس pariyas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در روزگار قدیم، پادشاهی سنگ بزرگی را در یک جاده اصلی قرار داد. سپس در گوشه ای پنهان شد تا ببیند چه کسی آن را از جلوی مسیر برمی دارد. برخی از بازرگانان ثروتمند، با کالسکه های خود به کنار سنگ رسیدند. آن را دور زدند و به راه خود ادامه دادند. بسیاری از آن ها نیز به شاه بد و بیراه گفتند که چرا دستور نداده جاده را باز کنند. اما هیچیک از آنان کاری به سنگ نداشتند.
سپس یک مرد روستائی با بار سبزیجات به نزدیک سنگ رسید. بارش را زمین گذاشت و شانه اش را زیر سنگ قرار داد و سعی کرد که سنگ را به کنار جاده هل بدهد. او بعد از زور زدن ها و عرق ریختن های زیاد، بالاخره موفق شد. هنگامیکه سراغ بار سبزیجاتش رفت، تا آن ها را بر دوش بگیرد و به راهش ادامه دهد، متوجه شد؛ کیسه ای زیر آن سنگ در زمین فرو رفته است. کیسه را باز کرد؛ پر از سکه های طلا بود و یادداشتی از جانب پادشاه که این سکه ها مال کسی است که سنگ را از جاده کنار بزند. آن مرد روستائی چیزی را می دانست که بسیاری از ما نمی دانیم!


«هر مانعی، فرصتی است تا وضعیت مان را بهبود بخشیم.»



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت7:30---13 مهر 1391
سلام آپم وخ کردی بیا نظر بده
پاسخ: سلام مرسی حتما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

آنان سجاده ها را آتش میزنند و اینان بت ها را میشکنند . . . . غافل از اینکه . . . . خدا همانست که بر لبان یک قمارباز در حال باختن جاریست…!
امکانات وب

پیچک

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز